Veelgestelde vragen

reserveren

Wanneer kunnen er nieuwe reservaties gemaakt worden?

Wanneer er geen beschikbaarheden meer te zien zijn via het reservatiesysteem, wil dat zeggen dat alle tafeltjes momenteel volzet zijn. Op de pagina “Reserveren” wordt telkens vermeld wanneer er een volgende maand wordt opengezet.

Wij werken niet meer dan 4-5 maanden vooruit omdat dit voor ons niet werkbaar blijkt en hier ook te vaak last minute annulaties uit verder komen. Voorrang geven en verder voorruit boeken doen we dus ook niet. We hopen op deze manier een reservatiesysteem te hanteren dat voor iedereen gelijk is en voor ons haalbaar blijft.

Kan er gereserveerd worden voor groepen?

Omdat we tijdens onze avondservice willen werken naar een maximumbezetting in intieme sfeer, zijn hier geen tafeltjes mogelijk voor meer dan 6 gasten. Grotere tafels zijn niet altijd een optimale combinatie met kleinere tafels en we willen iedereen een aangename ervaring geven. 

’s Middags bestaat er (na telefonisch contact of via mail) nog wel de mogelijkheid om een tafel van 8 tot 10 personen te reserveren. Dan worden er geen kleinere gezelschappen bij geplaatst.

bereikbaarheid

Wanneer zijn wij telefonisch of via mail bereikbaar?

Via mail proberen wij u telkens binnen de 48u te beantwoorden. Enkel tijdens onze vakantieperiode kan hier meer tijd over gaan, maar dan zal u hier ook een automatische reply over ontvangen.

Telefonisch zijn wij bereikbaar van dinsdag tot zaterdag tussen 10:00 en 17:00. Op die manier kunnen we ons tijdens de service ten volle concentreren op onze gasten en tijdens onze vrije dagen op onze kindjes.

cadeaubon

Kan er nog een cadeaubon aangekocht worden?

Neen. Momenteel staat onze verkoop van cadeaubonnen ‘on hold’. We voelden dat dit niet langer haalbaar was om in ons kleinschalig concept een hoeveelheid aan cadeaubonnen uit te schrijven en zijn hier dus tijdig met gestopt.

Er worden dus geen nieuwe cadeaubonnen meer uitgeschreven.

Kan de geldigheidsduur van mijn cadeaubon verlengd worden?

Wij maakten eerder reeds de mededeling dat de geldigheidsduur van alle cadeaubonnen uitgeschreven vóor december 2024, met 1 jaar verlengd worden. Op deze manier zijn alle cadeaubonnen 2 jaar geldig. 

Door op de website het exacte tijdstip te vermelden wanneer er nieuwe tafeltjes worden vrijgesteld, zijn we ervan overtuigd dat het voor iedereen haalbaar is om tijdig een tafeltje te reserveren.

Door de grote vraag naar vrijdag- en zaterdagavonden, geven we het advies om voor deze tijdstippen er zeker tijdig bij te zijn. Aangezien we maar 12 couverts doen per service zijn deze tafels altijd binnen heel beperkte tijd de deur uit.

Let wel, na 2 jaar komt elke cadeaubon onherroepelijk te vervallen. Terugbetaling van cadeaubonnen is ook niet mogelijk.

toegankelijkheid

Parkeerplaats

Er is parking voorzien rechts naast het huis en ook aan de zijkant van het perceel (te bereiken via de Hooiweg).

Andersvalide

Ons restaurant is rolstoeltoegankelijk, mits een kiezelpad dat toegang geeft tot de ingang van onze zaak. Het is wel handig om dit te vermelden bij reservatie zodat we hier rekening met kunnen houden bij onze zaalverdeling (mbt toegankelijkheid toiletten etc).

Heb je aangepast vervoer? Wanneer je dit vermeldt bij reservatie reserveren we de meest toegankelijke parkeerplaats voor jou.

Honden

Honden of andere huisdieren zijn in onze zaak niet toegelaten. Hoewel we zelf grote dierenvrienden zijn, vinden we dit naar hygiëne toe niet toelaatbaar in onze zaak. Voor assistentiehonden wordt uiteraard een uitzondering gemaakt.

allergieën, dieetwensen of andere aanpassingen

Dries wil voor iedereen zijn best doen om een volwaardig menu te presenteren, rekening houden met bepaalde allergieën, dieetwensen of andere aanpassingen.

Aangezien ons menu niet op voorhand wordt bekend gemaakt, is het aan de bezoeker om dit duidelijk op voorhand door te geven (dit kan automatisch bij online reservaties of online)

Aanpassingen die pas tijdens het bezoek worden doorgegeven zijn niet altijd mogelijk. Als Dries hier toch een aanpassing kan doorvoeren, zal hiervoor altijd een supplement aangerekend worden, (aangezien dit extra tijd vraagt en er misschien producten verloren gaan). Houd hier dus zeker rekening mee.